Just about anything i like or find entertaining. Just an average white girl with an above average sense of humor and a love for family, friends, and food. Culinary student at JWU.
New Jersey is home <3


where can i download a flat stomach

(Source: zaynsmuchachos, via sanctanimity)

Notes
56485
Posted
9 hours ago

macintush:

"It’s pronounced like jif"

Yeah well I don’t gif a fuck

(via laughingstation)

Notes
202327
Posted
9 hours ago
4gifs:

Hockey player makes kid’s day. [video]

4gifs:

Hockey player makes kid’s day. [video]

(Source: ForGIFs.com, via kingtex)

Notes
47717
Posted
9 hours ago
one-last-miracle-sherlock:

jadelinneharley:

fishfornoreason:

dougies-headband:

marco-the-cutie:

allmysecretdaydreams:

How is this not the best thing? No period AND you get to be a guy for a week

I GET TO HAVE A DICK FOR A WEEK??? SIGN ME UP

i wonder how i look genderbend,short and hot,or average height and hot?

my future husband will just have to deal with being gay for one week a month

DAMN DEAL.I can already imagine it

*transguys cheering in the distance*

one-last-miracle-sherlock:

jadelinneharley:

fishfornoreason:

dougies-headband:

marco-the-cutie:

allmysecretdaydreams:

How is this not the best thing? No period AND you get to be a guy for a week

I GET TO HAVE A DICK FOR A WEEK??? SIGN ME UP

i wonder how i look genderbend,short and hot,or average height and hot?

my future husband will just have to deal with being gay for one week a month

DAMN DEAL.
I can already imagine it

*transguys cheering in the distance*

(via pursuitofhapppinessss)

Notes
260246
Posted
9 hours ago

captainsisko:

im a putlocker man at heart but sometimes you just gotta settle for gorillavid

(via pursuitofhapppinessss)

Notes
215236
Posted
9 hours ago

thetimetravelersguidetothegalaxy:

lukesprinsass:

fluorescentbird:

crazed-freak:

allisonstyles:

theannoyingskwid:

Every song you have ever loved and every song you have ever hated.

THIS. WAS. EVERYTHING. LITERALLY.

ALL THE AWARDS.

Lucky - Brittany Spears

Love Story - Taylor Swift

I’m Yours - Jason Mraz

Super Bass - Nicki Minaj

My Heart Will Go On - Celine Dion

I Want It That Way - Backstreet Boys

Escape - Enrique Iglesias

Paparazzi - Lady Gaga

Hot & Cold - Katy Pery

The Boy Is Mine  - Brandy & Monica

It’s Ok If It’s In a 3-Way - Justin Timberlake, Andy Samberg, Lady Gaga

Whatchu Say - Jason De Rulo

Baby - Justin Beiber

You Belong With Me - Taylor Swift

Take On Me - A-Ha

Jar of Hearts - Christine Peri

Torn - Natalie Imbruglia

Love the Way you Lie - Eminem Ft. Rihanna

Skyscrape - Demi Levato 

Poker Face - Lady Gaga

3 AM - Matchbox 20

Airplane - B.o.B ft. Haylie Williams

Let It Be- THe Beatles

Party Rock Anthem - LFMAO

Don’t Stop Believing - Journey

She Will Be Loved - Maroon 5

Someone Like You - Adele

It’s All Coming Back To Me Now - Celine Dion

Apologize - One Republic

No Scrubs - TLC

Forget You - Cee Lo Green

Landslide - Fleetwood Mac

Who’s that Lady - Isley Brothers

All I Wanna Do -Sheryl Crow

Friday - Rebecca Black

Last Friday Night - Katy Perry

HOLY SHIT THAT WAS AMAZING

wat

imageimage image

oh my

I’ve waited for this to come back onto my dash for a long time.

GIVE THIS GIRL AN AWARD.

dammnn. 

holy shit

Thus proving ridiculous amounts of songs use the same chord progression as the Pachelbel canon. XD

holy shti

BLOODY AMAZING HOLY SHIT

(Source: yalltube, via pursuitofhapppinessss)

Notes
362440
Posted
9 hours ago

officialfrenchtoast:

how many followers do u need before people start buying stuff for you from your amazon wishlist

(via the-absolute-funniest-posts)

Notes
1278
Posted
9 hours ago

(via thelesbianguide)

(Source: lanna-bear, via thelesbianguide)

That awkward moment when you create an online dating account and it suggests your ex!
Notes
46
Posted
9 hours ago